7 Haziran 2010 Pazartesi

çıtçıtlarım ve yarım ay çıtçıt hk.





işte çıtçıtlarım arkadaşlar...
hepsini bir arada almadım ,aynı yerlerden de almadım ama hepsini kendi saç rengime ve yapısına uygun almaya gayret ettim ,onlara toplama diyebiliriz :)
toplamda resimdeki tüm saçlar 310 gr...evet bir kafa dolusu saç var :)

örgü şeklinde olanı geçen ay aldım 150 gr, işlenmemiş -ham saç,yarım ay çıtçıt yaptırmak amacı ile aldım onu,tek tek kullanıp takma eziyetinden kurtulmak ve daha rahat kullanım için ...
diğerleri ise 3 lü 2 li,tek tokalı karışık ...
şimdi saçlarım uzama aşamasında iken ,aldığım ham saçı izmir de yaptırabileceğim ,düzgün dikim yapabilen bir yer arıyorum ,bu konuda bilgisi olan var ise ve paylaşırsa sevinirim :))
bu arada yorumlarınız artık bana ulaşmakta:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder