13 Eylül 2010 Pazartesi

adım adım resimli makyaj anlatımı (tutorials)

inanın bunları yapmak ,aşama aşama resimlemek çok güç ve bir o kadar da zahmetli ... kendim bir kez yapmıştım bir tutorial,sanırım son olmayacak ama azimi ve isteği bulmak zor :)))çok fazla işe yaradığını,bu anlamda fazlasıyla yol gösterici olduğunu düşündüğüm için sizlerle de paylaşmak istedim ,faydalanın istedim..gördüğünüz üzere tutorial çekimleri bana ait değil,
ALINTIDIR... ''scarlette''
denemeye değer..haydi eller fırçalara...

6 yorum:

  1. ilk başta turuncuyu görünce ay dedim ama sonrası güzel olmuş inşallah bende yapmayı düşünüyorum am bu ara bir üşengeçlik var :)

    YanıtlaSil
  2. off şu kaşın ve gözün güzelliğine bakın :) renkli göze makyaj zaten ayrı bi güzel oluyor...Harıka görünüyorsun cnm..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bende ilk yadırgadım ama sonrasını çok sevdim canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bende tubiss gibi turuncuyu görünce bi şaşırdım ama sonuç süper. bi de benim bir sorunum var ben eyeliner süremiyorum beceremiyorum bana bir tavsiye lütfen :) takipteyim bana da beklerim :)
    http://hellianthusannuus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. cnm benım hoşgeldın.yakında meşhur olup tv lerde senıde makyaj konusunda konusurken görürsek şaşırmıcam cnm:)

    YanıtlaSil
  6. keske ne kullandıgını ve nasıl yaptıgını da anlatsaydın. benım gibi özurlulere gercekten cok faydası olurdu. resimden anlayamıyoz biz.

    YanıtlaSil