22 Şubat 2011 Salı

BU NE ŞİMDİ !!! EMEK HIRSIZLIĞINA BAKIN !!

BİR İZLEYİCİMİN UYARISI İLE ÖĞRENDİM  ,SİTEYİ DOLAŞTIĞIMDA SADECE BU LİNKTE DEĞİL BİRÇOK SAYFADA YAZILARIM RESİMLERİM BULUNMAKTA!!
RESMEN BLOĞUMUN YARISINI TAŞINMIŞ ŞEKİLDE ARKADAŞLAR!! SADECE BUNUNLA DA YETİNİLMEMİŞ ,FACEBOOK SAYFASIDA AYNEN BİRÇOK ALINTILARIMLA DONATILMIŞ !!
ÜSTELİK SAYFASINA YAZDIĞIM YAZI ANINDA SİLİNDİ SANIYORUM ,GÖRÜNMÜYOR..
ANLADIĞIM SADECE BEN DEĞİL BRÇOK BLOG DAHİL BUNA !!
BLOGLARDAN ALINTILAYARAK  DÜZENLENEN BİR WEB SAYFASI NİTELİĞİNDE..


LÜTFEN SİZLERDE İYİCE ARAŞTIRIN VE SESSİZ KALMAYIN !!
BU  HAKKI NASIL NULABİLİYOR ÜSTELİK RESİMLERDE ^^MAKYAJ ARŞİVİM ^^ YAZDIĞI HALDE PAYLAŞMAKTA  SORUN GÖRMEMİŞ AMA BENDEN İZİN ALMADAN VE YAZILI KAYNAK GÖZTERMEDEN YAPILAN BİR DAVRANIŞ,BU RESMEN ^^EMEK HIRSIZLIĞI^^!!!


İŞTE ADRES BUDUR EMEK HIRSIZI
FACEBOOK ADRESİ EMEK HIRSIZI

SYAFAYI ŞİKAYET EDİN SİZLERDE LÜTFEN !!! BÖYLELERİNİN YOLU KAPANSIN..

19 yorum:

  1. inanmıyorum ya verdiğin linklere baktım
    gerçektennn HIRSIZLIK buuu
    facedede yorumunun altına yazdım cnmmm
    şikayet de edicem senin için

    YanıtlaSil
  2. bu insanlarla baş edemez hale geldik.ayıptır ayıp :/

    YanıtlaSil
  3. Harbiden ben de şok oldum :S Resmen koymuş fotoları bir güzel kendisininmiş gibi yazmış !! Face sayfasını da report ettim canım . Lanet olsun böylelerine :@

    YanıtlaSil
  4. her birinize çok tşk ederim arkadaşlar:( allah razı olsun sizlerden ... şuan okadar üzgünüm ki,face deki tüm resimlerimi kapatıp özel yaptım ,şuan bloğumu bile silzmeyi düşünüyorum inanın sırf bu yüzden..çok şaşkınım ve çok üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  5. Canım biz arkandayız üzülme ya :( Bir de fotolarının üzerine makyaj arşivim yazdığın halde aşırmışlar ha nasıl bir cesaret bu anlamadım !! Ben hiç bir fotoma nick veya blog adımı da yazmıyorum valla tırstım şimdi iyice :/

    YanıtlaSil
  6. Blogumun başına gelmesinden korktuğum şeydi bu.Çok üzüldüm senin için.gerekli şikayetleri bende yaptım.blogunu kapatma sen bunla ryüzünden.onların siteleri kapansın!

    YanıtlaSil
  7. junkhead ;

    canım mutlaka logola resimlerini vs,bu tipler için logosuz resimler açık kapı ,hoş logoda vs farketmiyor göründüğü üzere:( ama mutlaka yap bunu..çok tşk ederim ilgine

    shayna;

    vallaha arkadaşlar dokunsanız ağlayacağım o vaziyetteyim inanın,eşimle durumu paylaşıp ve söz konusu emek hırsızının cvp ve tutumuna göre bir yol izleyeceğim , gece gece bir arkadaşıma ulaşığ durumu izah ettim,bilişim suçaları ile alakalı bilgi lacağım ,bir yakınım avukat ,olmadı gerekli işlemleri yapacağım..böylelerine asla papuç bırakmadım ,bırakmayacağım ve bırakmayalım ..desteğinize çok tşk ederim ..minnettarım sizlere.. sevgiler sizlere..

    YanıtlaSil
  8. ayyy inanmıyorum yaa kendisiymiş gibi yazmıs birde.cok sinir edici bir durum :/

    YanıtlaSil
  9. face sayfasını 15 kişi şikayet ederse kapanıyor ben ettim
    benimde dugun fotoları geziyor birkac sitede çiçeğim fln defalarca uyardım bikacı özür dileyerek sildiler ama biri inatla cvp vermiyor hakkımı sonuna kadar savuncam

    YanıtlaSil
  10. az kaldı kapatcaz
    iyiki facebook açmıs ya.
    şikayet ettim ben de.
    yuh ya .
    göz göre göre calıyor.
    nasıl anlaamzlar nete calınan bir sey cok kolay bulunuyo işte

    YanıtlaSil
  11. Bu ne pişkinlik, valla pes diyorum..başka bloglardan fotolarda var burada, enteresan..

    YanıtlaSil
  12. ben bakamadım canım silmiş galiba ilk linkteki solotica yazıyo başlıkta ama resim yok face.de de kendi face.im açılıo linke tıklayınca o yüzden şikayet edemedim:( çok üzüldüm yanına bırakma ahlaksızlık diz boyu..eda

    YanıtlaSil
  13. desteğiniz için çok tşk ederim kızlar ..şimdi baktım silmiş bütün çaldıklarını ,blog boşalmış resmen ..face sayfası da yok ,sanırım silindi yada sildi..şükür..

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun nilcim ya nası insanlar var ya ne garip düşünceleri var

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten büyük terbiyesizlik ve haksızlık!Bende şikayet ettim canım...

    YanıtlaSil
  16. Son günler de ne çok emek hırsızlığına dair yazı okudum bilemezsiniz. Şahsen bu terbiyesizlere sinir olmak dışında, savcılığa suç duyurusunda bulunmayı ve bilişim suçları adındaki resmi kuruma da şikayette bulunmayı öneriyorum herkese.. Bunlara acımamak lazım!

    YanıtlaSil
  17. bende goremedim kaapanmis sanirim :S

    YanıtlaSil
  18. benim super uzmanim, lutfen blogunuzu bir terliksi hayvan icin havaya ucurmayin. zira sizi kadinlar kulubunde takip etmek zor ayrica blogunuz cok daha samimi (bencillik olarak almayin lutfen ^^)~mortifera.

    YanıtlaSil
  19. _sevgili mortifera:)

    senin duyarlılığın sayesinde bu sorunu atlattım ,öneclikle bunun için çok tşk ederim.sen haber vermeseydin farkedip,ben bir haber olacaktım,sana minnettarım:)
    sonrasında ise değerli yorumun için tşk ederim .. o düşüncem oanın kızgınlığı ile düşünülmüştü,bloğumu ve makyajı çok seviyorum,şuan için bu tarz bir düşüncem yok ,bencillik yapmayacağım elbette,sen ve diğer duyarlı izleyicilerim bunu hak etmiyorlar ,paylaşımlara ve makyajlarımıza devam ...sevgilerimle:)

    YanıtlaSil